2016. június 27., hétfő

Köszöntő

Mindenkit nagy-nagy szeretettel köszöntök itt, a KERESZT című blogomon. Hű, nem is tudom mit kellene írnom...soha nem voltam a szavak embere, amit majd ti is megtapasztalhattok, ha egy-egy fejezethez írok valami kis beszédet :D 
A KERESZT. Igen, ez így elég értelmetlen cím, gondoljátok ti. :D De, annyit elárulok, hogy nem értelmetlen, mert a történet a címre épül fel, és ha velem tartotok, akkor ti is megéritek, hogy miért ezt a címet adtam :) Sokáig gondolkoztam a történeten, míg a fejemben össze állt egy kép, és nem tágítottam az ötlet mellől. Nagy munkával járt, amíg minden egyes kis részletet össze függésbe hoztam a fő történettel, és úgy néz ki, hogy sikerült. Hiszen akkor most nem írnék ide, minden féle zagyvaságokat :D
Nos, igazából annyit szerettem volna, hogy remélem velem tartotok, nyomon követitek a történetet, higgyetek nekem, sok izgalom lesz benne. Nagyon igyekszem jól fogalmazni, érhetően elmagyarázni a dolgokat, és a többi. Úgyhogy ennyi, köszönöm, ha ezt elolvassa bárki is!
További szép napot nektek, hamarosan jelentkezem a prológussal! :) 
U.I. : a fülszöget már kint megtalálható, a blog jobb oldalán, olvasgassátok bátran, és ha kérdésetek van, ne féljetek feltenni! Akár írhattok itt is, de a Facebookon is jelen vagyok. :)
Jók legyetek! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése