2016. december 9., péntek

Szünet!

Sziasztok! :) 
Az elmúlt időkben eléggé elhanyagoltam a blogot, amit nagyon sajnálok, de különböző okok miatt nem volt időm írni. Nem akarok magyarázkodni, értsétek meg kérlek. :) 
Végül arra döntésre jutottam, hogy egy kis ideig szüneteltetem a blogot. Bezárni semmiképpen nem akarom, hiszen már annyira a szívemhez nőtt ez a történet is :) Remélem megértetek!
Úgy tervezem, hogy ebben az évben nem folytatom már, s a jövő évtől kezdve teljes gőzerővel nekilátok az új részek megírásához. A nyitásról semmit nem tudok még mondani, majd ha úgy érzem, hogy képes vagyok  a suli, próba, és egyéb programok mellett időt szánni a blogra, akkor azonnal jelentkezem. :) 
Köszönöm a megértéseteket, a támogatásotokat, Ti vagytok a legjobbak! :) Előre szeretnék mindenkinek kellemes ünnepeket kívánni, töltsétek jól a szünetet :) 
Hatalmas ölelés : Savanna K. <3 


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most találtam rá a blogodra és imádom. Megértem, hogy sok dolgod van és ezért szünetelteted a blogot, de remélem, hogy minél előbb sikerül folytatnod. Addig is türelmesen várok. :)
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a megértésedet, igyekszem utol érni magam :D
      Ölel :Savanna K.

      Törlés